ΠΛΗΡΩΜΗ

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
Πληρωμή με αντικαταβολή (μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδος).

Αντικαταβολή

Μπορεί να γίνει η πληρωμή της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή (αντικαταβολή), δίνοντας σε μετρητά το ποσό της αξίας της παραγγελίας στην εταιρεία courier που θα παραδώσει το πακέτο σας.
Η υπηρεσία της αντικαταβολής αυξάνει το κόστος της παραγγελίας σας σας κατά ένα (1) ευρώ.
Για αξίες 500 € και άνω η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή τραπεζικής επιταγής.
Η υπηρεσία της αντικαταβολής παρέχεται μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδος.

Πληρωμή με Χρεωστική/ Πιστωτική/ Προπληρωμένη κάρτα

Οι αποδεκτοί τύποι καρτών είναι: Visa, Visa Electron και MasterCard. Ειδικότερα, όσον αφορά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα που έχει εκδοθεί από ελληνική τράπεζα, ενδέχεται να είναι διαθέσιμη η πληρωμή με άτοκες δόσεις, ανάλογα με την πολιτική της κάθε τράπεζας

Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας αναλαμβάνεται από την ΤΡΑΠΕΖΑ, η οποία και εγγυάται για την ασφάλειά της.
Οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα (αριθμός κάρτας, CVV2, ημερομηνία λήξεως) μεταδίδονται / μεταφέρονται μέσω Διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή (SSL 128-bit encryption) και δεν είναι προσβάσιμες από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Τα συστήματα και οι διαδικασίες που χρησιμοποιούνται από την ΤΡΑΠΕΖΑ εμποδίζουν σε τρίτους την πρόσβαση στα δεδομένα και τα πληροφοριακά της συστήματα.
Η ιστοσελίδα της Τραπέζης στην οποία εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του ο πελάτης, φέρει ψηφιακό πιστοποιητικό για να μπορεί ο καθένας να ελέγξει τη γνησιότητάς της, δηλαδή να διαπιστώσει ότι ανήκει πραγματικά στην ΤΡΑΠΕΖΑ.
Με τη χρήση πιστωτικής κάρτας δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση στο ποσό πληρωμής.
Εντός Ελλάδος, για παραγγελίες αξίας άνω των 30 € , η μεταφορά είναι δωρεάν.
Για παραδόσεις εκτός Ελλάδος, ανεξαρτήτως αξίας, η ενημέρωση του κόστους μεταφοράς θα γίνεται σε ξεχωριστή επικοινωνία μας μαζί σας και η αποδοχή του από μέρους σας είναι αναγκαία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την παραγγελία σας στην ηπειρωτική Ελλάδα και 5 εργάσιμες ημέρες στα νησιά. Αποστολές γίνονται σε όλη την Επικράτεια. Το κόστος των μεταφορικών είναι 2,00€ για τη χερσαία Ελλάδα και 3,00€ για τα νησιά και τις απομακρυσμένες περιοχές.
Με την περάτωση της παραγγελίας, η serraia.gr αποστέλλει e-mail με τον κωδικό της αποστολής. Με αυτόν τον κωδικό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέσω του site και να γνωρίζετε που βρίσκεται κάθε στιγμή

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Α. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ

• Σε απίθανη περίπτωση που τύχει να παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα είτε να ζητήσετε αντικατάσταση, εντελώς δωρεάν, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων, που αποδεδειγμένα θα μας έχετε καταβάλει
Προς τον σκοπό αυτό θα πρέπει το δυνατόν συντομότερα να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό τηλεφώνου 6977788996, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected], ώστε να μας ενημερώσετε ειδικότερα για το πρόβλημα στα προϊόντα, που σάς παραδόθηκαν και να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε:
-Την αντικατάσταση των προϊόντων, (που θα ισχύει σαν νέα, δωρεάν για εσάς, παραγγελία)
– ή την ακύρωση της παραγγελία σας, όποτε θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας μετά την πάροδο 7 (επτά) εργασίμων ημερών από τότε που θα παραλάβουμε στην ΣΕΡΡΑΙΑ τα προϊόντα που θα πρέπει να μας επιστρέψατε και υπό τον όρο ότι θα μας έχετε γνωστοποιήσει τραπεζικό σας λογαριασμό, στον οποίο θα μπορούμε να σας καταθέσουμε το ποσό της χρηματικής επιστροφής.

• Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας αποστείλετε τα προϊόντα, χρησιμοποιώντας την εταιρία courier, μέσω της οποίας παραλάβατε την παραγγελία σας και όχι κάποια άλλη εταιρία της αρεσκείας σας, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε εσείς τα μεταφορικά έξοδα. Στείλετε το δέμα από την courier που παραλάβατε και ενημερώστε ώστε να γίνει με χρέωση στην ΣΕΡΡΑΙΑ και στη διεύθυνση Χριστός Δήμου Σερρών, Τ.Κ. 62100 Επίσης μπορείτε να καλέσετε την courier που σας παρέδωσε τα προϊόντα και να τους ζητήσετε να έρθουν να παραλάβουν το δέμα από το χώρο σας, χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος είναι:
• να μην είναι χρησιμοποιημένο.
• να μην έχετε προκαλέσει εσωτερικές αλλοιώσεις ή εξωτερικές φθορές.
• να επιστραφεί το προϊόν συγχρόνως με την απόδειξη αγοράς του.
• για να προστατευθεί το κουτί του προϊόντος, να είναι στην αρχική η σε ανάλογη συσκευασία.
Για οποιαδήποτε απορία σε σχέση με τις αλλαγές επικοινωνήστε μαζί μας.

Β. ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε οριστικά την παραγγελία σας, ελεύθερα, αζημίως και χωρίς να συντρέχει ή να χρειάζεται να αναφέρετε κάποιον λόγο, (π.χ. ελάττωμα προϊόντος), εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας ή την παραλαβή της παραγγελίας σας – με τον περιορισμό να μην έχετε προβεί σε αποσυσκευασία των προϊόντων (να μην έχετε «ανοίξει» την συσκευασία, που χρησιμοποιήσαμε να σας τα αποστείλουμε).

Διαδικασία Ακύρωσης Παραγγελίας /Υπαναχώρησης

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας πριν την παραλαβή της, αποστείλατε γραπτό μήνυμα στο [email protected] και επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς για την επιβεβαίωση (6977788996).
– Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρετε τα παρακάτω στοιχεία:
– Ονοματεπώνυμο
– Πατρώνυμο
– Προϊόν/Προϊόντα και ποσότητα Παραγγελίας
– Αριθμό παραγγελίας
– Στοιχεία Επικοινωνίας σας (Τηλέφωνο, Email).

– Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης παραγγελίας και εφ’ όσον έχετε καταθέσει αποδεδειγμένα χρηματικό ποσό για την παραγγελία δικαιούστε να λάβετε από την ΣΕΡΡΑΙΑ ολόκληρο το χρηματικό ποσό, που τυχόν έχετε καταβάλλει. Η πίστωση του ποσού θα γίνει μετά την πάροδο επτά (7) εργάσιμων ημερών από την ακύρωση της παραγγελίας ή από την ημερομηνία που το ποσό αυτό θα έχει περιέλθει στην ΣΕΡΡΑΙΑ, (λαμβάνεται υπόψη η πιο πρόσφατη ημερομηνία εκ των δύο), υπό τον όρο ότι θα μας έχετε γνωστοποιήσει τραπεζικό σας λογαριασμό, στον οποίο θα μπορούμε να σας καταθέσουμε το ποσό της χρηματικής επιστροφής.

– Διευκρινίζουμε ότι οι όποιες κρατήσεις έχουν επιβληθεί (από τράπεζα ή πιστωτική κάρτα σας κλπ.) επιβαρύνουν εσάς και δεν επιστρέφονται ούτε από τους τρίτους, που τις διενήργησαν, ούτε βέβαια από την ΣΕΡΡΑΙΑ, που δεν θα έχει εισπράξει το ποσό τους .

– Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει τα προϊόντα της παραγγελία σας – και δεν τα έχετε αποσυσκευάσει, όπως ανωτέρω αναφέρεται- ισχύουν τα ίδια ως άνω, με την διαφορά ότι μέσα 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που μας ανακοινώσατε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε, οφείλετε να μας έχετε επιστρέψει με δικά σας έξοδα τα προϊόντα, τα οποία πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από σας, πλήρη και χωρίς φθορές, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (ΔΑ, Τιμολόγιο ή Απόδειξη Λιανικής) και ότι, εφ όσον έχετε καταθέσει αποδεδειγμένα χρηματικό ποσό για την παραγγελία, δικαιούστε να το αναλάβετε ολόκληρο, (αφαιρουμένων των κρατήσεων, που επιβάλλει η τράπεζα κλπ.), μετά την πάροδο 7 (επτά) εργασίμων ημερών από τότε που θα παραλάβουμε στην ΣΕΡΡΑΙΑ τα προϊόντα που μας επιστρέψατε υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν επιστραφεί προσηκόντως όπως αναφέρεται ανωτέρω (άλλως τα προϊόντα δε θα γίνονται δεκτά, θα επιστρέφονται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο) και υπό τον όρο ότι θα μας έχετε γνωστοποιήσει τραπεζικό σας λογαριασμό, στον οποίο θα μπορούμε να σας καταθέσουμε το ποσό της χρηματικής επιστροφής.